Childagje - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu Childagje - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu

Childagje

Door: Sjaak

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

18 Juli 2013 | Thailand, Koh Tao

Vandaag een easy going dagje. Slenteren naar het dorpje in de snikhete zon. Bij de ferry doen we inkopen voor onze dag. Op het strand lekker eten. In tien minuten tijd zien we de lucht veranderen van strakblauw tot zwaar donkerblauw. De regen is in alle hevigheid te zien boven de zee. De wind wakkert steeds meer aan. Jolanda gaat even het fototoestel halen zegt ze. Ze komt niet meer terug. Hevig regenval op het strand. Massaal komen de strandgasten in beweging. Tien minuten later is de regenval weer gestopt. Het klaart weer op. We wandelen naar een rotspunt op het eiland. Dit doen we door langs het strand te lopen. De golven blijven heviger dan voorgaande dagen. We willen bij deze rotshelling gaan snorkelen maar het water is, waarschijnlijk door de regenval en stroming, troebelig. Bovendien zit er veel slijmerig spul aan de oppervlakte van het water. Is dit plankton?
We zonnen en spelen beachtennis. Rustig terugsjokken en nog even een duikje nemen. Chipsje halen, frisdrankje, biertje. Heerlijk dagje.
We maken ons op voor weer een heerlijk etentje aahet strand. Wat een voorrecht.

Groetjes Sjaak.