Why not - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu Why not - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu

Why not

Door: Sjaak

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

29 Juli 2013 | Thailand, Ko Lanta

Allereerst mijn medeleven Lia. Wat verschrikkelijk van Kay. Inderdaad zo jong en zo oneerlijk. Veel sterkte de komende dagen.
Goed te horen dat jullie het leuk hebben gehad in Berlijn. Jos met zijn harem op stap. Had Doris het ook goed gehad in Vietnam? Siebe heeft met regelmaat contact met Doris gehad.
En moederke veel plezier gehad bij tante Maria. Geniet ervan. Siebe heeft nog helemaal geen zin om naar huis te gaan maar zou wel een keer een frikadel bij oma lusten. Nou moeder wij komen volgende week.

Joselien, leuk te horen dat jullie er nog een aantal dagen op uit zijn getrokken. Sam veel verdriet gehad de eerste tijd..... Bert alweer dicht bij weer een dagje ouder. Hopelijk is hermelijn weer op zijn verjaardag. Wij vliegen donderdag terug naar Nederland. Wevliegen terug in de tijd. Als alles volgens plan verloopt landen we volgens mij om zes uur in de vroege avond.

Why not

Samen met de kinderen besloten dat we vandaag vertrekken naar Kantiang. Dit is een stukje zuidelijker op het eiland Koh Lanta. We kunnen een bungalow boeken met uitzicht op zee. Why not.
In de vroege ochtend gaan Jolanda en ik nog even met het scootertje inkopen doen en maak ik nog even een duik in het zwembad. We pakken onze rugzakken weer in. Om tien uur worden we opgehaald. We praten nog wat met de vrouw van ons guesthouse. Voor mij was het een van de mooiste plekken tot nu toe. Een open truck komt ons ophalen. We nemen afscheid. De vrouw laat ons het jonge aapje wat ze hebben een hand geven. We bedanken oprecht voor alle gastvrijheid stappen achter in de truck en vertrekken. Jesse lacht achter op de truck. Pap, ik zou dadelijk je handen maar gaan wassen. Ik vraag waarom. Ja pap die aap zat van te voren steeds met zijn piemel te spelen.
Na een niet zo lange rit komen we aan in Kantiang. Onze bungalow moet nog worden schoongemaakt. We doden de tijd in een bar en zien honderden krabben met of zonder huisje zich een weg zoeken over het strand. We hebben uitzicht over een prachtige bij en genieten van het heerlijke weer. In de avond lopen we door het kleine dorpje en over het strand. We genieten van de live muziek in de Why not bar. De zanger zingt in het Engels zoals bij een guesthouse in Phi Phi stond geschreven op een bordje: Perfect broken Englisch. De muziek is van onder andere Bob Marley. De kinderen zijn inmiddels naar de bungalow. Jolanda en ik genieten liggend in de bar van de heerlijke sfeer terwijl de zee enkele meters achter ons de golven telkens weer richting strand brengt. het is genieten. Why not.

Groetjes Jesse, Siebe, Jolanda en Sjaak.

• 29 Juli 2013 - 16:12

Joselien:

Hoi luitjes,

Hier ook een relaxte dag temperatuur rond de 25graden maar a.s. Donderdag weer op naar de 33 graden. Als ik goed reken komen jullie dus donderdag avond thuis, weet dat mijn rekenkunsten niet sterk zijn. Jongens genieten.

Gr. Joselien

• 29 Juli 2013 - 16:16

Bert:

Dag Sjaak, wie is "hermelijn"?

• 29 Juli 2013 - 17:17

Marlies:

Hoi allemaal,
    Het gaat goed daar op die eilandjes zie ik!Wij zijn ook weer terug van een weekje zee!Heerlijk was het met die hiite golf om daar te zijn. Ook thuis gaan we gewoon door met relaxen en zo`n lekker weertje!wij wensen jullie een goede terug reis en tot donderdag.
    Groetjes uit het zonnige zuiden van Handel!

• 29 Juli 2013 - 22:09

Karin En Frans:

Hoi vrienden,

Wij volgen jullie natuurlijk ook en zijn toch wel onder de indruk van jullie belevenissen. Het zal straks wel wennen zijn als je hier weer in het 'gewone' leven zit. Sjaak kijk eens of je iets leuks ziet voor ons jaarlijkse vriendenweekend. Dat is misschien ook wel leuk ;-)
    Geniet maar van de laatste dagen en goede reis terug straks. Hopen jullie weer snel te zien.

Groeten Karin en Frans