De botanische tuin - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu De botanische tuin - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu

De botanische tuin

Door: Sjaak

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

20 Juli 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

We hebben ons vizier gericht op de botanische tuinen van Kuala Lumpur. Het blijkt echter een hell of à job om hier te komen. Via autosnelwegen bereiken we uiteindelijk het zentral station. Ook hier is het nog even zoeken maar uiteindelijk komen we bij de mooie tuinen. Het weer is warm. Vanochtend was de regen overigens met bakken uit de hemel gekomen. Slenterend dwarrelen we door de tuinen. We willen graag via een andere weg terug wandelen. Uiteindelijk lukt dit. In de middag lopen Jolanda en ik een route in debuut van Chinatown waarbij we op de panden uit de begintijd van Kuala Lumpur letten. We kijken nu toch met een andere blik. Voor de laatste dag eten we in Chinatown. Jesse en Siebe dingen nog af bij voetbalshirts. Terug bij ons guesthouse pakken we onze spullen. Om kwart voor zes moeten we uit bed.