Moslima en westerse meiden in bikini op strand. - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu Moslima en westerse meiden in bikini op strand. - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu

Moslima en westerse meiden in bikini op strand.

Door: Sjaak van Moorsel

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

16 Augustus 2015 | Maleisië, Kota Bharu

Mijn nachtje was niet al te best. Vanaf vier uur ben ik wakker. We slapen primitief met drie personen op een bed voor twee. de ventilator staat hard te blazen waardoor ik er koud van wakker ben geworden. Ik ga even naar de buiten toilet. het regent een beetje. Wanneer ik weer in bed ligt klappen de donderslagen uit de lucht. Ook flits het telkens. Als dit maar niet het vooruitzicht van vandaag is. We hebben namelijk besloten nog een extra dagje op dit mooie eiland te blijven omdat Jesse een dagje heeft gemist. Nadat ik de ventilator heb afgezet val ik toch weer in slaap en slaap tot negen uur. Ik zie de zon weer schijnen. Gelukkig. Voorbijgangers zien een gifgroene kameleon. Wat een mooi beest. Bij het strand huren we een parasol. De dag besteden we door heerlijk wat te lezen, balletje over te gooien, te kijken naar de boottaxi's en af en toe een stuk meloen of colaatje te kopen. Een groot contrast is de gesluierde moslimvrouwen die op het strand zijn en met lange gewaden en gesluierd inde zee baden, en daarnaast de uiterst schaars gelede westerse vrouwen. Twee culturen op enkele vierkante meters. Op het strand eten we weer heerlijk met het zand spelend met onze voeten. Bij Moshin chalet zijn alleen maar Maleisische gasten die genieten van een korte vakantie. Siebe sprak in zee met drie van deze jongens. Zij kwamen uit Kuala Lumpur. Zometeen gaan we nog even op het strand chillen en niet al te laat naar bed want morgen vertrekken we van dit geweldig mooie eiland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjaak

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 15544

Voorgaande reizen:

15 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

Maleisië

21 Juni 2013 - 31 December 2013

Voorbereiding reis Thailand

Landen bezocht: