Soms loopt het anders. - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu Soms loopt het anders. - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu

Soms loopt het anders.

Door: Sjaak van Moorsel

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

13 Augustus 2015 | Maleisië, Kota Bharu

De bedden in ons hutje zijn minder groot dan verwacht. Vooral het queen size bed. Hierop liggen Jesse, Jolanda en ik. Wat gisteren nog erger was is dat de ventilator het niet deed. dat is echt niet te hebben bij deze tropische temperaturen. gelukkig heeft de eigenaar een ander exemplaar gebracht. Het comfort is beduidend minder dan gisteren maar zonder mopperen slaan we ons door deze nacht. We wilden vandaag een dag met een boot gaan snorkelen op verschillende plekken. bij het opstaan voelt Jesse zich echter niet lekker. Zeg maar gerust behoorlijk beroerd. Niet een omstandigheid om lekker te gaan snorkelen. De gehele dag ligt hij of in bed of zit in de schaduw op een stoeltje. Jolanda of ik zijn of bij Jesse of samen met Siebe bij de zee. Soms loopt het anders. Momenteel zitten we bij Mohsin Chalet en probeert Jesse een watermeloen. Hopelijk blijft dit er in en is hij morgen weer lekker fit. De man van ons resort heeft een andere ventilator gebracht en zelfs voor ons de stroom eerder aangezet omdat Jesse ziek is. Wat een schat.