Het leven op een bounty eiland - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu Het leven op een bounty eiland - Reisverslag uit Kota Bharu, Maleisië van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu

Het leven op een bounty eiland

Door: SjaakvanMoorsel

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

13 Augustus 2015 | Maleisië, Kota Bharu

Hoe ziet dat er nou uit het leven op een bounty eiland? In ieder geval wakker worden in een warme omgeving. In ons geval in het Moshin chalet. We hebben alledrie heerlijk geslapen. Wanneer ik om zeven uur uit de deur kijk zie ik een prachtige zonsopkomst. De kinderen luieren nog even door. Jolanda en ik gaan naar Bintang resort. Daar kunnen we namelijk meerdere dagen slapen tegen een goedkopere prijs. Het lijkt een soort van familieresort. Heel eenvoudige hutjes. Tegen een nog schappelijke prijs. Dat Zie je niet meer veel hier op Perhentian eiland. We zien dit ook terug aan de vele backpackers die al vroeg in de ochtend langskomen om te vragen of er iets vrij is. De prijzen schieten hier overal flink omhoog. We boeken en gaan met de rugzakken naar onze nieuwe plek. Het hutje zien lukt nog niet omdat er nog gasten in zitten. Bij het strand huren we een parasol. Dit is ook wel nodig want de zo'n brandt verschrikkelijk hard. Het water is zo ontzettend helder. We genieten van zwemmen, balletje overgooien, colaatje drinken, slenteren, boekje lezen. Het is hier een waar paradijsje. De glijdt langzaam voorbij. wanneer de zo'n achter de heuvels lijkt te gaan lopen Jolanda en ik naar de overzijde van het eiland. Dit is slechts een korte wandeling. We genieten van de ondergaande zo'n en een heerlijk biertje. 's Avonds eten we heerlijk op het strand en slenteren door het mulle zand.