Persfotograaf Sjaak bij bezoek van prime minister. - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu Persfotograaf Sjaak bij bezoek van prime minister. - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Sjaak Moorsel - WaarBenJij.nu

Persfotograaf Sjaak bij bezoek van prime minister.

Door: Sjaak van Moorsel

Blijf op de hoogte en volg Sjaak

10 Augustus 2015 | Maleisië, Kota Kinabalu

het bezoek van de prime minister vindt vandaag plaats. Rond de klok van half negen willen we bij de City Hall zijn. Daar vindt de officiële plechtigheid plaats. Het is dichtbij ons hotel. Werkelijke honderden vlaggen en vlaggetjes van Maleisië en Sabah wapperen door de wind. Het officiële gedeelte is inmiddels begonnen. Een groep in klederdracht zingt een prachtig lied. Daarna vertolkt een man een verhaal waarbij hij de onafhankelijkheid en de vrijheid onderstreept. De prime minister zit in een grote fauteuil. Af en toe lijkt hij weg te dommelen. Jolanda en ik krijgen vlaggetjes van Maleisië en Sabah om mee te zwaaien. De prime minister gaat aan belangrijke gasten ook de vlaggen overhandigen. De pers schiet naar voren en schiet plaatjes. datzelfde doe ik op. Op mijn slippertjes en in mijn hemdje sta ik tussen de pers mijn foto's te schieten. Wanneer het officiële gedeelte voorbij is zijn Jolanda en ik plotseling een attractie. verschillende fotografen schieten foto's van ons en vragen waar we vandaan komen. Het is vandaag onze laatste dag in Kota Kinabalu en omdat het weer prachtig weer is gaan we voor de laatste dag naar het strand. In de avond is Siebe niet helemaal fit en gaat op tijd slapen. Jolanda, Jesse en ik zitten heerlijk buiten? Het is tien uur in de avond en nog negenen twintig graden. Heerlijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjaak

Actief sinds 21 Juni 2013
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 15562

Voorgaande reizen:

15 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

Maleisië

21 Juni 2013 - 31 December 2013

Voorbereiding reis Thailand

Landen bezocht: